Sider

3/03/2012

My life, be like?

Er godt igang med at skrive min egen bog, har skrevet 5 sider på 2 dage!
Min lærer forslog det sådan set, altså havde tænkt over længe at begynde, men ville ikke rigtig alligevel, har altid elsket at skrive mine egne krimier og gysere, men har ikke gjort det siden 8 klasse.
Mit liv har været gået rigtig meget ned af bakke fortiden, også derfor jeg tager til London, jeg skal væk hurtigt, for at finde mig selv igen.
Synes lige at jeg ville lade jer læse min intro på min bog.

__________________________________________________________________________________
Intro

Havde altid gået og forstillet mig, hvordan jeg ville være når jeg blev teenager, kommer videre efter folkeskolen, tjene mine egne penge, og finde den drømmeprins mine veninder havde fundet for længst.
Nu var jeg nået til teenager årene, er endt i 10. klasse, har stadig ikke fundet et fritidsjob og har på de 6 måneder, vi har gået i 10 haft 4 flirter, og var i gang med den 5. Sebastian også kaldt Dall, jeg har altid været hurtig til at finde en ny.
Men intet var egentligt gået som forventet, har stadig ikke fundet ud af hvad det er jeg vil, men går efter den røde løber og pengene, men hvem gør ikke det? I hvert fald pengene.
Men altså er endelig blevet 17 år, selvom der intet fedt er ved det, Men vi kan jo umuligt undgå dem.
Jeg har fået de bedstevenner og veninde, havde aldrig troet jeg skulle finde mennesker, jeg havde så meget tilfælles med, livet har nu alligevel også nogle gode overraskelser i ærmet til mig.
Dog har alle mine nye og gamle venner arbejde, og de fleste af dem har også kærester.
Som mange andre teenager piger er jeg også træt af min krop, føler mig for stor, ikke tyk men buttet, havde i hvert fald ingen flad mave mere, og selvfølgelig læser jeg også desperat sladderblade om de kendtes hemmeligheder, og slanketips, og så går jeg også i fitness center, men stadig kan jeg ikke holde mig fra søde sukker ting og alkohol.

Og så selvfølgelig mine forældre, de forstår jo slet ikke, hvordan det er at være teenager i det 21. århundrede.
Men søster er egentligt heller ikke helt klar over hvad det er jeg går igennem, på nogle punkter gør hun vel, så længe siden er det jo heller ikke, der er 6 år imellem os, men alle var bare søde og onde på en helt anderledes måde, for 6 år siden.
Velkommen til mit liv, mit navn er Anna Bay.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar