Sider

3/07/2012

LONDON

så er jeg hjemme fra London, eller det kom jeg natten til mandag, men både Mandag og Tirsdag har jeg været sammen med Sebastian og derefter direkte hjem og sove, har ikke været på computeren eller fået pakket ud endnu, har aldrig i mit liv været så smadret, så kvæstet før!
jeg kan direkte ingenting holde ud, inden jeg nærmest falder om, og sover.
Skal nok uploade nogle billder, af turen og af alt det jeg har købt, men lige nu har jeg ikek overskud til det, plus jeg har både, engelsk aflevering, matematik aflevering, dansk og grammatik.. lige pt. kan jeg ikke rumme særlig meget, andet end at sove,
Vender snart tilbage med posetive vibes! :D

Stay fresh!

1 kommentar:

  1. Åhhh London er bare så fantastisk. Dejlig blog du har! Har du lyst til at følges?

    SvarSlet