Sider

9/15/2011

Day 18 - Phone

'' Min telefon er yderst vigtig for mig, lige pt har jeg 2 telefoner, fordi jeg ikke kan bestemme mig :D, jeg har en iphone 3g og en Sony ;) har lige valgt at vise jer hvor god jeg er til at smadre mine telefoner som i kan se på det første billede, synes det kunne være lidt sjovt, den iphone jeg har pt er den tredje fordi de andre er blevet smadret, nummer 2 gang var dog ikke mig!, men jeg går ingen steder uden min mobil overhovedet! jeg skal have den med mig, føler jeg mangler noget meget vigtigt hvis jeg har glemt den, og føler mig næsten hjælpeløs, haha.. og min mor og far ville også blive sure hvis de ikke kunne f¨å fat i mig, så det er vidst bare bedst jeg har den med mig :)''
Tjek også de andre deltageres billeder ud. Find dem her: MuuusMette JRTiiner,Mimi GuldeCamillaSandraanne-mette & Xenia.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar