Sider

9/12/2011

Day 15 - Hands

'' Hun var en veninde der altid var der for en, og som jeg var super glad for, vi lavede alt sammen, tog sol sammen, spiste ude sammen, var til fester sammen, jeg tog endda med hende på skadestuen da hun havde revet sin hud fra hinanden så dybt man kunne se knoglen, vi var på skadestuen fra 17-05 om morgen, jeg holdte utroligt meget af hende... indtil jeg fandt ud af hun havde kysset med alle mine veninders kærester bag deres ryg og løget mig flere gange4 direkte op i ansigtet, det var utroligt smertehelved at gå igennem, men jeg klarede mig, med støtte fra mine rigtige venner, lige da jeg var kommet på benene igen, finder jeg ud af 2 af mine andre veninder også har stukket mig i ryggen, sagt mine hemmeligheder videre osv. det var en af de sværeste tider, og havde på ingen måde lyst til at komme i skole, de mennesker er skyld i at jeg idag skal til psykolog 2-3 gange om ugen. jeg har lært meget af det, rigtig meget''
Tjek også de andre deltageres billeder ud. Find dem her: MuuusMette JRTiiner,Mimi GuldeCamillaSandraanne-mette & Xenia.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar