Sider

11/02/2013

Blue knit

Sweater - serious sally Bukser - Pieces 
En farve der bliver moderne her til vinter er blå, man kan finde farven over alt for tiden, og jeg elsker den personligt, synes det er en af de flotteste farver, du kan finde hvis du skal ud at have noget tøj med farve, det kan friske så meget op og jeg bliver nærmest ramt af en slags glæde, fordi jeg synes farven er så smuk. 

Jeg ved godt jeg ikke har blogget så meget, men har ikke haft meget at blogge om, jeg synes det er kedeligt at skrive om min hverdag da jeg intet oplever, jeg går i skole, er sammen med mine veninder og min kæreste og det er det. Har heller ikke shoppet så meget på det sidste, dog er der en del nyt tøj jeg ikke har fået vist fordi jeg ikke helt vidste hvordan jeg skulle lave indlægget så droppede det, og tænkte at det jo alligevel bliver vist, når jeg smider et outfit op. i dag skal vi have and her hjemme, jeg glæder mig! skal dog også have and i næste weekend igen allerede, så tror det er nok and, for nu i hvert fald. kys her fra og god weekend

Ingen kommentarer:

Send en kommentar