Sider

3/17/2013

Music of the week!

Jeg hører musik konstant! Hver morgen når jeg sidder i toget, i mens jeg venter på bussen, imens jeg sidder i bussen om morgenen, den lange gå tur hen ad skolen gange til et af de klasse værelser jeg nu skal være i, hører musik hjem igen i bussen og igen hjem med toget, og igen når jeg går hjem fra tog stationen, hører altid HØJ musik når jeg kører i bil alene, bare ned at handle eller i skole, hører altid musik når jeg er på mit værelse, både alene og sammen med mine venner og veninder. Ved ikke, synes bare der er så forfærdeligt stille når der ikke er musik i baggrunden, er jeg den eneste der har det sådan?

Jeg elsker at finde nyt musik!! Åh ja nye musik er godt :D

1: Cher Lloyd - Oath
2: kelly Rowland - kistes Down lov
3: Can't stop won't stop feat. Cam Groves - Toys for boys
4: Alphabeat - show me what love is
5: Avicii vs Nicki Romero - I could be the one

Ingen kommentarer:

Send en kommentar