Sider

8/07/2012

En uge tilbage

Ved ikke hvad jeg skal sige til den her sommerferie, savner mest af alt sommerferien 2010, den var perfekt, de sidste 2 sommerferier har været ret tamme..
Men frem for alt, er det perfekt at have ferie, ved intet bedre overhovedet, og det stinker lidt er jeg starter igen på onsdag, bliver spænende på en ny skole, men bliver nervepirrende at starte op alene, uden en støtte ved sin side, jeg er helt vildt dårlig til at gøre ting alene, men det er vel bare generthed?
Vi var i odense zoo, i sidste uge, rigtig hyggeligt, og så harjeg da også været ved stranden 2 gange.
Har brugt meget af ferien på mit italienske og så er jeg lige begyndt at træne igen, når jeg ser gymnastik fra ol, savner jeg spring gymnastik og dans, så jeg er gået i gang igen med det træning vi lavede til dans, nogle få dansetrin, ellers er alt andet, mave, ryg, ben og arm øvelser, og så vil jeg gerne ned i split og spagat som jeg også kunne engang, så det jo bare at træne :)! 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar