Sider

5/19/2012

Musik update #8 - Some die young


  • Bingo players feat. heather Bright - Don't Blame The Party(mode)
  • Laleh - Some Die young
  • Shaka Loveless - tomgang
  • Lukas Graham - Ordinary Things 
  • Keane - Somewhere Only we know
  • Stilettos - I nat er der kun musik  
  • Clemens - Ingen kender dagen
  • Sean Paul - She doesn't Mind
Så kunne jeg være her igen!
Igen et stykke tid siden, jeg har skrevet sidst!
Har været inde og se Mick Øgendahls nye one man show, spas, så fed en oplevelse :)!
Er helt klart noget der skal oplevet igen (:
Ellers har jeg igen bare været hos Sebastian. 
Håber i alle nyder den forlængede weekend, jeg synes det er overdrevet lækkert med de lange weekender her, og igen på fredag skal jeg heller ikke i skole, da vi torsdag skal i skole, fra 8 om morgen til halv 11 om aftenen, bliver en ok lang dag, men mon ikke vi kommer igennem den da!
Onsdag har mig og Sebastian 2 måneders dag<3. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar