Sider

2/10/2011

dag 08

Dine mål/gøremål for denne måned.
Jeg har nogle stærke følelser for at den her måned er den der sparker det hele igang!
jeg har sat mig et par mål, og jeg starter med nogle af dem efter vinterferien og nogle her i ferien :)
jeg har fødselsdag dag den 17. dvs. om en uge, så bliver jeg 16 år wee! :D hehe.
Men mine mål er; at blive sundere, spise mindre usundt og dyrke mere motion, og faktisk næsten, kaste alt usundt ud af mit liv, for at gøre min krop sundere men også for at få en flot mave og lår til sommer, hehe..
Så vil jeg til at sparke mig selv ekstra meget i røven, og virkelig tage mig sammen  ca. 100% i skolen, jeg ved det er svært at nå så meget nu, hvor der kun er et halvt år tilbage af folkeskolen, men alligevel, vil jeg virkelig til at tage mig sammen, jeg kan godt nå at redde en del inden eksamenerne. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar